Friday, 3 September 2010

Wall Street Journal axes important letters

Are there a few "fat finger" trades going on at the Wall Street Journal? Earlier this week the paper "broke" the story about Burger King being bought by a private equity firm with a "3" in its name. Unfortunately the paper plumped for 3i - when in fact it was 3G.
And today the European edition (for some reason) insists on using some ridiculous US spelling on its splash headline. Whatever happened to all of the paper's famed editors?

No comments: